maandag 29 oktober 2012

Speel hard 2 get


Zodra je zag dat ze verre zijn, moet u een reservekopie hebt gemaakt af. "
Deze week, Doc Liefde helpt een lezer die niet begrijpt hoe om hard te spelen te krijgen.

Lezers Vraag
Hey Doc,

Ik kreeg Kimmy, een prachtige en sociaal geboekt meisje, voor mij na te streven. Ze is een keramiek kunstenaar, rijk, een beetje een lokale superster hier in Peru, en is erg druk met grote uitnodigingen bijna elke nacht. Onze derde en vierde data werd heel romantisch. Ze bleef maar zeggen: "Ik voel me alsof ik in de hemel!" Interest Level: 95%. Ze bijna smeekte me voor de vijfde dag.

Maar er gebeurde iets op die datum, en ze kreeg een beetje koud, en hoewel we terug naar mijn huis en afgewerkt een fles whisky, belandde ik begeleiden haar huis in een taxi. Rente Niveau omlaag naar 85%. Ze smeekte me voor een zesde datum. We gingen naar een club, maar net voordat we er aankwamen, ze brak het nieuws dat ze ging weg voor twee weken. Nou, de club popping, en we hadden een leuke tijd, maar kwam in een paar kleine slobkousen - ze gedroeg koud, dansen met haar rug naar mij, niet naar me kijken, en ga zo maar door.
Het verzenden van haar gaven
Ik begon het verzenden van haar bloemen en kleine geschenken, zoals chocolade. De dag voordat ze vertrok op haar reis, ik stuurde haar een enkele rode roos en een leeslamp voor haar acht uur busreis. Nadat ze terug naar de stad Ik wachtte een week voordat je haar uit. We gingen naar een concert en dans, maar ze was koud elke keer als ik haar aanraakte. Ik vroeg wat haar dwars zit, en ze gaf geen antwoord. Ik vroeg haar of ze wilde naar mijn huis en ze mompelde: "Ik kan het niet." Ik was aangevinkt. In de taxi op weg naar huis, nam ze mijn hand en zei: "Maar ik heb echt genoten tijd doorbrengen met u!"
Wussing uit
Daarna heb ik wussed een beetje. In plaats van terug te keren koud met ijs, stuurde ik haar een paar berichten met beroemde liefdesliedjes. Ik sms'te haar een paar keer om te vragen hoe ze aan het doen was en kreeg nulresponsie. Een paar dagen later, schreef ze, "Ik ben al erg druk. Ik zal u laten weten wanneer ik tijd heb. "Interest Level tussen de 45% en 60%. Een paar dagen later kwam ik reageerde met, "Better ik je vertellen wanneer ik tijd heb!" Dat was twee weken geleden, en er is al nul contact gebleven.

Ik weet dat ik fouten gemaakt, maar ik geloof dat Kimmy's Interest Level weer terug tot 65%, als ik de juiste volgende stap en dan spelen Challenge om haar terug te krijgen tot 85%. Ik heb advies nodig over mijn strategie, Doc. Hoe kan ik opnieuw ontsteken van de vlam?

Ernesto - die weet dat hij haar kan terug winnen


Hoi Ernesto,

Allereerst moet je niet hebben gekregen zo romantisch met Kimmy zo snel. In plaats van aankomen zo sterk met haar, moet je net gaf haar een kus op haar deur. Maar zoals de meeste mannen, heb je geen zelfbeheersing, en dat karakter fout zal je altijd leiden direct in de problemen.

Wanneer Kimmy een beetje koud met je hebt, moet je niet zijn teruggekeerd naar je huis met haar. Zodra je zag dat ze verre zijn, moet u een reservekopie hebt gemaakt af. Vervolgens moet u hem haar naar beneden voor de zesde dag. Dat is wat haar zou Interest Level hebben upped. Je begrijpt het niet omdat je niet hebt onthouden "het systeem", maar het woord 'nee' drijft Interest Level up. Je ging mee met belangstelling Kimmy's in u, want het was inkomende, maar het was de verkeerde tijd om dat te doen.

Dan moet je begonnen met het krijgen in kleine gevechten met deze babe. Laat me je iets uitleggen: Vrouwen met een lage rente Level start slobkousen. Vrouwen met een hoge rente Level niet. En wat het betekent is dat je op je weg naar buiten. Ernesto, ziet u dit meisje te veel en je doet de verkeerde dingen - een dodelijke combinatie. Nu weet ik zeker dat je niet mijn boek hebben.


Rente Level is het nemen van een duik en je bent het verzenden van geschenken? Dat is het ergste wat je kunt doen, vriend. "
Toen Kimmy was dansen als je er niet was en weigerde te praten met u, moet u hebben haar meteen naar huis - naar haar plaats. Om u Psych majors, als je niet naar je zin hebt met een vrouw, knippen. Maar in plaats van een back-weg, u begonnen met het versturen haar gaven. Grote fout. Rente Level is het nemen van een duik, en je bent het verzenden van geschenken? Dat is het ergste wat je kunt doen, vriend. En je hield het verzenden van hen. Dit meisje is niet je vriendin. Je geeft geen geschenken, tenzij ze al je vriendin. Om op te starten, je hebt allerlei problemen met haar. Wat voor zin heeft dit te maken?

Je moet niet Kimmy hebben geroepen toen ze terug naar de stad van haar reis. In plaats daarvan moet u wachtte tot ze je bellen. En als ze het koud had elke keer als je haar aanraakte, moet je niet hebben haar aan te raken. Zoals ik altijd zeg jullie, moet ze raken je. Maar nogmaals, weet je niet dat omdat u niet beschikt over "het systeem."
Het krijgen van het helemaal verkeerd
Ernesto, je nooit vragen een meisje wat haar dwars zat. Wanneer u om dat te doen, betekent dit dat je klaar bent. Je zult nooit de waarheid van haar te krijgen. Ze gaat niet naar rechts komen en je vertellen dat je haar uit te schakelen.

Dan moet je je fouten vermengd met meer fouten. Wanneer Kimmy was je behandelen als crap, moet je niet vroeg haar of ze wilde naar huis. Houd de data kort. Toen mompelde ze dat ze niet kon gaan, het betekende dat je weg was. En toen ze je vertelde dat ze echt tijd doorbrengen genieten met je, het was Womanese voor "Dit is onze laatste dag!"

Je bent een beetje bang? Net als mijn neef Fast Eddie Love from East LA zegt: "Dude, je bent de hele tijd bang!"

Maar in plaats van harden up, wat heb je dan? Je stuurde Kimmy liefdesliedjes. Meer bedelen! Als je smeken, je bent op de weg naar buiten. Ernesto, wat is er mis met je? Alles wat je doet is pijn uw zaak met dit alles bedelen. Als op je knieën de hele tijd maakt je als een watje, en geen klinisch gezonde vrouw houdt van dat. Wat je moet doen op dit punt is in te trekken. Je kunt niet van haar rente Level door te mailen haar liefdesliedjes. Net als mijn neef Sal "The Fish" Love zegt: "In haar geest, je en liefde niet samen gaan."

Als u nul antwoord op al uw teksten gekregen, het betekende dat je klaar waren. Net als mijn oom Jethro Liefde zegt: "Alles wat je aan het doen, jongen, is beatin 'een dode hoss." Toen ze vertelde dat ze je bellen als ze de tijd gehad, het was gewoon meer Womanese voor "Niet ooit weer bel mij op! "
Je kunt niet haar terug
Ik heb nog meer slecht nieuws voor je. Kimmy's Interest Level is niet eens in de buurt 60% nu. Haar interesse Level is meer als 39%, vriend. En je weet wat dat betekent - finito! Maar je zei dat het beter zou zijn als je contact met haar op toen je vrij. Aw, je bent het trekken van een macho te spelen op iemand die niet eens zoals jij. Je bent een stoere vent, Ernesto. Ik ben onder de indruk.

En wat is het resultaat van al deze verkeerde bewegingen? Er is geen contact tussen de twee van jou sinds. Maak je geen zorgen: Kimmy zal nog eens terug contact met u in de komende 20 jaar.

Ernesto, als je wist dat je fouten gemaakt, waarom heb je ze? Hier is het probleem met het willen een nieuwe strategie: Wanneer rente Level lager is dan 50%, je ligt eruit. Niets zal nu moeten werken. Toen haar belangstelling werd daalde van 95% naar 51%, kon je geborgen is. Maar onder de 51%, het is hopeloos. Je kunt niet weer op te rakelen haar vlam.

Vergeet niet, jongens: Als je uit bent, is er geen manier om het winnen van haar rug.