maandag 29 oktober 2012

Trio's en vriendinnen


Telkens als ik een van mijn Communicatie en Verleiding Seminars, voert u iemand in de kamer is altijd de volgende vraag: "Ik ga uit met iemand gestaag, en ik wil weten hoe haar te krijgen om deel te nemen in een trio."

Onvermijdelijk zal de hele kamer snel draaien hun hoofd en vraag me af wie de man is die zo dicht bij het hebben van een triootje. Het is grappig - jongens denken altijd dat als iemand in de kamer is afvraagt ​​hoe een trio te hebben, ook zij ervan uitgaan dat hij dicht bij het krijgen van een. Dus ik altijd rechtstreeks naar de man, en ik vertel hem, "Je moet om het te laten haar idee. Maak het allemaal om haar en haar verlangens. "

Trio's: Maak deze om haar heen
Natuurlijk, als mannen, het drietal gaat over ons. Het is de grootste mannelijke seksuele fantasie in de hele wereld. Vier handen strelen ons hele lichaam. Twee verschillende vrouwen bewegen geplaatst. Twee vrouwen die op je neer op hetzelfde moment. Er zijn tal van dingen die ik weet zeker dat je hebt nagedacht over, zoals: Op hoeveel manieren kun je twee vrouwen neuken de hel uit van u?

Maar de realiteit van de zaak is dat het niet zal gebeuren, tenzij je het over haar. Om een ​​triootje om echt succesvol, de vrouw die je bent met de behoeften van het gevoel dat het haar fantasie is en dat het gaat over de vervulling van haar verlangens, niet uw wensen. Dus als je wilt om het gesprek in de eerste vraag haar of ze heeft geen fantasieën. Vraag haar wat haar fantasieën zijn en wat dingen die ze altijd al wilde proberen. Als ze vertelt je dat ze altijd had gedacht over het hebben van een triootje, op dat moment, zult u wilt om haar te vragen hoe ze het zou willen naar beneden te gaan. Laat haar te beschrijven precies hoe ze het leuk vindt en hoe ze zou voorstellen.

Toen ze haar scenario beschrijft, zal het zacht, zal het zoet en het zal onschuldig zijn in een heleboel manieren. Kijk naar haar en vertel haar, "Ik denk dat heet is. Ik zou graag om dat te laten gebeuren voor je. Denk eraan ", jouw taak is om het te laten gebeuren voor haar.

Ze zal waarschijnlijk verrast worden genomen. Ze kan zeggen: "O, je wilt een andere vrouw te doen, hè?" Onmiddellijk antwoorden: "Het gaat niet om dat. Ik wil heel graag al uw seksuele fantasieën, en wat je beschreef was erg mooi, erotisch en sensueel. "

Spreek haar seksuele fantasieën aan
Vergeet niet om hier te gebruiken mannelijke terminologie. Ik ben met behulp van vrouwen terminologie, als ik spreek met haar fantasie. Mooi, erotische en sensuele. Zeg: "Ik zou graag om uw fantasie waar te maken. Ik zou graag de toeschouwer te zijn. Ik doe precies wat je wilt dat ik doe, en ik zal ervoor zorgen dat als je alle warme en vol van verlangen, ik zal niet slapen met iemand anders dan u en ik zal voldoen aan je precies goed. Ik zal gewoon seks hebben met jou, maar we zullen een hoop plezier te doen voorspel hebben, en het zal allemaal over jou. '

En dan te beschrijven haar precies wat u en de vrouw zal doen om haar. Als je het over haar, terwijl het beschrijven van het drietal, ze gaat zich veilig voelen en veilig met je bezig. De belangrijkste reden waarom zoveel trio's sterven bij het gesprek niveau is omdat er zo veel jongens hebben hun eigen visuele en ze maken het over hen. Ze krijgen te opgewonden, te ontbinden en zetten ze druk op haar om het te laten gebeuren. Veel mannen maken de fout van het praten over hoe ze willen een andere vrouw bang.

Je wilt niet met haar praten over hoe je wilt om seks te hebben met een andere vrouw, want als je direct spelen, wordt u bonzen de andere vrouw en je zal worden met veel plezier (en je vriendin stapt uit het toestaan ​​van het gebeuren). Vergeet uw wensen om te slapen met iemand anders en over hoe leuk het zou zijn om te zien dat haar seksueel opgewonden niet te geloven en hoe aangezet je zou krijgen het zien van haar seksueel opgewonden. Beschrijf haar hoe geweldig het zou zijn om naar te kijken een andere vrouw naar beneden gaan op haar en maken haar hoogtepunt, en hoeveel je kunt leren van de manier waarop een andere vrouw naar beneden gaat op haar. Nogmaals, zal ze zich veilig voelen, zal ze zich veilig voelen en ze zal echt geilen op hoe aandachtig en open-minded je bent.

Het draait allemaal om haar
Naarmate de dag dichterbij komt, zorg ervoor dat je bevestigen dat het allemaal over haar. Vertel haar, "He, schatje, ik ben echt enthousiast over vrijdagavond. Het zal zo groot zijn om u te kijken, om te kunnen seksueel verwennen. En hoewel je vriend heet is, niets is heter dan jij, en ik kan niet wachten om een ​​deel van deze geweldige plezier voor u zijn. "

Ik weet dat veel van jullie nu denken, "Ik kan niet doen alsof dat. Ik wil die andere vrouw bang. Ik wil twee vrouwen naar beneden op me. Ik wil dat het over mij. "Maak het over haar, en zij zal u toelaten om alles wat je wilt dat andere vrouw te doen, zo lang als ze is blij en wordt de aandacht krijgt die ze nodig heeft.

Echt, het is hetzelfde als het is tijdens het voorspel. Om een ​​vrouw stapt uit tijdens het voorspel, je moet echt om haar te geven uw aandacht en het te maken over haar. Als je eenmaal onder de knie, dat is een vrouw van plan om iets te doen voor je. Dus de sleutel hier is om ervoor te zorgen dat u communiceren over en weer dat je het gevoel dat deze ervaring over wordt haar fantasie vervullen. Ik heb dit gedaan, jongens. Het werkt. Ik heb een paar ongelooflijke trio in mijn leven, dat alle waren over de vrouw die ik met was op het moment. Laat me je iets vertellen: Elk was een geweldige, onvergetelijke tijd voor mij, want ik heb een aantal geweldige dingen te doen met een aantal mooie vrouwen.