maandag 29 oktober 2012

Vrijgezelle vrouwen ontmoeten


Woon je leven denken, "arme ik"? Ben jij een man die kan met een excuus te komen voor zo ongeveer alles wat je doet (of niet doen) in je leven?

Hier is het scenario: Je bent al enkele nu al een tijdje, en je voelt alsof er geen goede vrouwen in uw stad. Helemaal niet. Je voelt je alsof overal mee naar toe, vrouwen zijn getrouwd of hebben ze een vriendje. Je voelt je alsof je woont in de verkeerde plaats. Als je maar woonde in een andere stad, zou je niet met dit probleem! Je droomt over het verplaatsen naar een andere stad, en terwijl je droomt van het verplaatsen naar een andere stad, je hoeft er niets aan te doen over het ontmoeten van vrouwen in uw stad, want alles wat je ziet is genomen vrouwen overal.
Waarom je niet aan alleenstaande vrouwen
Laat me je iets vertellen: Dat is een bos van bs. Er zijn grote alleenstaande vrouwen overal. De reden waarom je niet zien welke is omdat je vol excuses en u niet wilt om te werken aan het. Je wilt niet om jezelf die er zijn. U wilt niet naar buiten te gaan en vrouwen te ontmoeten elke dag, dus wat je doet is je komen met je excuus - en uw excuus is dat er geen goede alleenstaande vrouwen die er zijn. Dat is het spel dat je speelt met jezelf. En je gaat over je dag te valideren dat excuus door alleen te zien en te merken van de vrouwen die gehuwd zijn.

"Maar, David," zegt u, "je leven niet waar ik woon. Ik heb echt alleen maar overal zie getrouwde mensen. "De hele wereld is niet getrouwd, mijn vriend. Het is selectieve waarneming van uw kant. Het is een beetje zoals de film The Sixth Sense. Hij zag dode mensen, je ziet getrouwde mensen. De reden waarom je dit doet is omdat je eigenlijk niet wilt om het werk te doen om er uit te gaan om te netwerken en om alleenstaande vrouwen te ontmoeten. Je wilt niet te zetten in de inspanning. Je bent bang dat het misschien niet werken als je er eigenlijk jezelf uit en geef het een echte kans.
Je bent niet zeker genoeg te benaderen vrouwen
Ik ben al coaching mannen voor zo vele jaren. En weet je wat? Het is een veelgehoord excuus. Maar in elke man die ik heb ontmoet, die heeft me dat excuus, ik heb ontdekt een diepere excuus. En de echte excuus is dat je niet het lef hebt om te gaan en praten met vrouwen. Je komt met dit excuus dus het stelt u in staat om toevlucht te nemen tot uw antisociaal gedrag. Dit is eigenlijk geruststellend om je, omdat je niet hoeft te proberen, je niet hoeft om te gaan met afwijzing, kunt u uw breekbare ego intact, en je kunt iedereen de schuld voor uw gebrek aan data.

De waarheid is dat er een ton van goede alleenstaande vrouwen overal. Ik heb gereisd de hele wereld, en ik heb nog nooit moeite om aan alleenstaande vrouwen. Waarom? Omdat ik ga die er zijn en ik praat met vrouwen. Ik heb plezier, ik heb een goede tijd en ik ga er niet vanuit dat er geen goede links alleenstaande vrouwen. Mijn manier van denken was altijd gelijk: dat er een ton van grote alleenstaande vrouwen die er zijn die mij willen ontmoeten, dus ik ga gewoon naar buiten en geef ze die kans om iemand te ontmoeten geweldig! Het leven draait om mentaliteit, en soms moet je gewoon het ontwikkelen van een defaitistische houding, wat niet het einde van de wereld. Het betekent gewoon dat je moet eraan werken.

Behandel vrouwen zoals jij behandelt je carrière
Kun je je voorstellen als je besloten dat er geen goede baan gelaten die er in de wereld? Als je gewoon doorgebracht uw dagen tegen jezelf te zeggen: "Er zijn geen goede banen die er zijn, dus ik ga gewoon deze vreselijke baan werken voor de rest van mijn leven." Je zou dat niet doen. Want als het gaat om geld en carrière, zullen zo veel mensen naar buiten gaan en alles doen wat ze kunnen om vooruit te komen en succesvoller te worden.

Tuurlijk, is het misschien een beetje moeilijker te alleenstaande vrouwen in uw gemeente te voldoen. Je zou eigenlijk moeten gaan voor meer informatie. Je zou kunnen hebben om uit te vinden waar de vrouwen hangen of je zou kunnen hebben om vrouwen op plaatsen waar je niet per se comfortabel benaderen ze te benaderen. Maar het feit blijft dat er een ton van alleenstaande vrouwen die er zijn. Je hoeft alleen maar te werken aan uw manier van denken en leven in het land van excuses te stoppen.

Dus, wat kunt u doen? Start netwerken overal mee naar toe. Probeer online dating. Start gaan naar verschillende plaatsen dan uw typische drinkplaats in het weekend. Zoek uit waar vrouwen gaan. In plaats van naar een sportbar of het kijken naar de voetbalwedstrijd, ga dan naar een brunch plaats waar vrouwen. Ga naar de supermarkt. Vrouwen hebben om te eten. We moeten allemaal naar de supermarkt. Ga naar Starbucks, ga dan naar een funky cafe, rondhangen, praten met alle vrouwen. Begin te genieten van jezelf, terwijl je over je dag. Stop de excuses, stop de "arme ik" gedrag en beginnen steeds meer proactief te zijn in je eigen leven. U zult merken dat er tal van alleenstaande vrouwen te ontmoeten. Ik heb overal gereisd, en ik heb nooit gestopt ontmoeten alleenstaande vrouwen. Ik heb nooit getwijfeld vanuit een positieve gemoedstoestand.

Ik weet zeker dat sommigen van jullie lezers zal komen met nog meer excuses voor het niet spotten alleenstaande vrouwen waar ze wonen. Laat me je iets vertellen: ik doe dit al 15 jaar. Ik heb gehoord dat ze allemaal. Dus ga je gang, het vuur weg, start commentaar beneden, vertel me hoe verschrikkelijk het is om te leven waar je woont, of hoe verschrikkelijk alle alleenstaande vrouwen zijn. Ik zal komen met een oplossing elke keer. Verliest de "arme ik" houding en beginnen steeds agressiever in je leven.